Giełda a nowe technologie – jak technologia zmienia rynek kapitałowy?
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, aby zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub też usługami. Jak się jednakże okazuje, każda reklama ma również do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek przeważnie mają charakter informacyjny – to właśnie dzięki reklamie mamy się bo dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z których będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą mieć także funkcję wspierania sprzedaży – w pewnych momentach są w stanie nam w następstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Związane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w większości wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w następnych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wówczas odpowiednio jest po prostu przypomnieć konsumentom o rzeczowych produktach czy usługach. Dodatkowo reklama może mieć funkcję manipulacyjną, o czym na pewno już wielokrotnie się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
1. Przeczytaj to
2. Zobacz więcej
3. Sprawdź teraz
4. Sprawdź stronę
Inwestowanie w surowce na giełdzie – złoto, srebro, ropa.