Giełda a nowe technologie – jak technologia zmienia rynek kapitałowy?
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, aby zachÄ™cić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub też usÅ‚ugami. Jak siÄ™ jednakże okazuje, każda reklama ma również do zrealizowania parÄ™ innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek przeważnie majÄ… charakter informacyjny – to wÅ‚aÅ›nie dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bo dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o proponowanych produktach lub usÅ‚ugach, z których bÄ™dziemy w stanie skorzystać. Co wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… mieć także funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – w pewnych momentach sÄ… w stanie nam w nastÄ™pstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tu pomoże ANCHOR. ZwiÄ…zane jest to pomiÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w wiÄ™kszoÅ›ci wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w nastÄ™pnych okresach, gdy na przykÅ‚ad sprzedaż rozpocznie spadać, wówczas odpowiednio jest po prostu przypomnieć konsumentom o rzeczowych produktach czy usÅ‚ugach. Dodatkowo reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym na pewno już wielokrotnie siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, obserwujÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
1. Przeczytaj to
2. Zobacz więcej
3. Sprawdź teraz
4. Sprawdź stronę
Inwestowanie w surowce na giełdzie – złoto, srebro, ropa.